#PrayForParis


Wstaję. Wyłączam budzik i zaczynam przeglądać internet. Standardowo - Blogger, Facebook, YouTube, Snapchat oraz w końcu Instagram. Na początku myślę, że to błąd, że mój telefon się zaciął. Wszyscy moi ulubieni muzycy, piosenkarki, zespoły, youtuberzy, aktorzy, modelki, wszyscy dodali ten sam obrazek #PrayForParis. Po chwili już wiem co się stało. Ogarnia mnie złość.
Pragnę tolerancji, pokoju, wolności, równości, chcę być fair. I chcę wierzyć, że przecież nie wszyscy są źli, że islam nie równa się terroryzm. Daliśmy zaufanie, pozwolenie, aby mogli żyć jak chcą. Daliśmy im naszą zgodę i zrozumienie. Ludziom, którzy nas nienawidzą.
Ogarnia mnie smutek, bo jestem taka młoda, bo każdy z nas ma swoje życie, a coraz bardziej przestajemy się czuć bezpiecznie, coraz bardziej strach zagląda nam w oczy.
Co oni sobie myśleli, co chcieli osiągnąć, czemu szczęście daje mi śmierć innych, dlaczego zabijają siebie, aby zabijać wszystkich wokół siebie...
Zginęło tej nocy zbyt wielu niewinnych ludzi, cierpi zbyt wiele rodzin, pojawia się coraz więcej pytań bez odpowiedzi. Módlmy się za cały świat, z całą społeczność, która nie może już się czuć pewnie, która straciła zaufanie. Dzisiaj wszyscy jesteśmy razem, żyjemy pod tym samym niebem, oddychamy tym samym powietrzem i pragniemy pokoju. Nie damy sobie odebrać nadziei.
Ja oraz moi najbliżsi, wszyscy odwiedzaliśmy Paryż w ciągu ostatnich trzech miesięcy.

Komentarze

  1. Od tamtej nocy wszyscy żyją w strachu. Kiedy zobaczyła film, na którym Paryżanie modlą się, a sekundę później przerażeni tratują siebie nawzajem, ponieważ na ulicy pojawił się jeden z migrantów. To nie jest normalne. To, że ci ludzie zapłacili za zaufanie śmiercią nie jest normalne. Jak słyszę teksty typu "należało im się" to aż mnie boli. Bo co im się należało i za co? Jeżeli ktokolwiek uważa, że takie morderstwo było słuszne, to moim zdaniem niczym się od tych ludzi nie różni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Jeżeli zauważyłeś/aś jakiś błąd - pisz od razu!
♥ Jeśli masz jakieś pytanie - śmiało pytaj!
♥ Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są ona dla mnie niezwykłą motywacją do dalszego pisania.

Popularne posty z tego bloga

Filmowy TAG

Daję znak życia