10 powodów dla których kocham święta


Dzisiaj pierwszy grudnia i przychodzę do Was z czymś zupełnie nowym. Mam nadzieję, że się spodoba.

1. Atmosfera

Znajdą się sceptycy, którzy będą narzekać na tłumy w galeriach handlowych, ale osobiście kocham wszystkie świąteczne dekoracje, które spotykam na każdym kroku. Nawet w szkole klasy są przystrajane, w rogu stoi choinka i oczywiście jest wigilia klasowa z dawaniem prezentów. Uwielbiam robić wszystkie przygotowania, o których wspomnę w następnych punktach. Wszyscy mówią o świętach i to jest piękne. To naprawdę magiczny czas!


2. Świąteczne piosenki

Nie tylko kolędy, nawet zwykłe "Last Christmas". Często moi ulubieni wykonawcy wydają specjalne piosenki na Boże Narodzenie. Słuchać mogę wszędzie - nieważne czy w radiu czy puszczone z płyty, zawsze wywołują u mnie uśmiech i chce mi się śpiewać!



3. Pakowanie i dawanie prezentów

Gdybym miała dużo pieniędzy kupowałam prezenty dla każdego, kogo spotkam. Lubię robić niespodzianki, pakować, przyozdabiać, a nawet chować. Każdy nawet najmniejszy prezent, kupiony czy wyrobiony własnoręcznie, to zawsze mnóstwo radości.

4. Czas wolny

Cała masa wolnego czasu. Wystarcza na obowiązki, rozrywki, dłuższe spanie i cokolwiek chcemy. Można nadrabiać zaległości książkowe, filmowe czy serialowe, spotykać się z przyjaciółmi czy po prostu leniuchować. Co kto lubi, pełna dowolność!

5. Spotkanie z rodzinną

To wyjątkowy czas, ponieważ często jest to jedyny raz w roku, kiedy możemy się spotkać z całą rodziną. Same przygotowania także integrują jak np. ubieranie choinki. I to coroczne sprawdzanie, które lampki świecą - bezcenne. Warto wspomnieć o dzieleniu się opłatkiem ze składaniem życzeń - to niesamowicie urocze!

6. Świąteczne filmy

Kocham świąteczne filmy za tę pozytywny przekaz, za ukazanie dobra i prawdziwej siły świąt. Po obejrzeniu chce mi się skakać, śmiać i tańczyć. Uwielbiam emocje, które we mnie wywołują.


7. Ubrania i przedmioty

Sweterki w śnieżynki, ciepłe kapciuszki w reniferki, puchate skarpetki, czapki Mikołaja, kocyki, figurki bałwanków...po prostu kocham!

8. Jedzenie

Kto nie lubi świątecznych pierniczków czy innych ciast? Barszczu z uszkami, pierogów z grzybami i tych wszystkich innych potrawy. Same wspólne gotowanie i pieczenie jest cudowne, a jedzenie smakuje sto razy
lepiej niż przez resztę roku.

9. Porządki

Może to dla kogoś dziwne, ale lubię te wszystkie porządki. W święta dom jest taki uroczysty, elegancki, przystrojony. 

10. Zero stresu

Po wszystkich gotowaniach, sprzątaniach i dekorowaniach, możesz w końcu wszystkim się delektować - otwierać prezenty, jeść do syta, spędzić dzień na rozmowach z rodziną i oglądaniu filmów w piżamie pod kocem.

Marzy mi się śnieg na Boże Narodzenie!

Komentarze

  1. To dziwne, ale jednym z moich ulubionych elementów Bożego Narodzenia jest chodzenie na pasterkę w nocy. Ostatni raz byłam chyba cztery lata temu, ale to zawsze kojarzy mi się z tym, że idę z rodziną, śpiewamy kolędy. Ale najbardziej uwieczniony mam moment kiedy wszyscy stoją w przedpokoju i ubierają się do wyjścia. Kocham to!
    Albo moment kiedy tata schodzi do piwnicy po ozdoby świąteczne. Jak już Ci mówiłam, trafiłaś z tymi lampkami! Jeszcze trzeba je rozplątać, a w tle zawsze leci jakaś muzyka z telewizji :)
    Kocham też moment kiedy w TV lecą świąteczne reklamy. W szczególności takie jak te. A rzadko płaczę na reklamach, im się udało.
    https://www.youtube.com/watch?v=v9qmLF9yDs8
    Hello December ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

♥ Jeżeli zauważyłeś/aś jakiś błąd - pisz od razu!
♥ Jeśli masz jakieś pytanie - śmiało pytaj!
♥ Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, są ona dla mnie niezwykłą motywacją do dalszego pisania.

Popularne posty z tego bloga

Gayle Forman - "Byłam tu"