Filmowy TAG
Pierwszy film, na którym byłaś w kinie:
"Kubuś Puchatek i Hefalumpy"
Najstraszniejszy film:
"Obecność" - wytrzymałam tylko kilka minut
Film, którego nie lubię, a wszystkim się podoba:
"Król Lew"
Najdziwniejszy film:
"Dziewczyna z lilią"
Film, którego zakończenie zwaliło mnie z nóg:
"Szósty zmysł" i "Ostre psy"
Najbardziej wzruszający film:
"Zielona mila"
Najzabawniejszy film:
"Zgon na pogrzebie" (wersja brytyjska, kocham angielski humor!)
Film, który znam na pamięć i nigdy mi się nie znudzi:
Cała seria "Harry Potter"
Film, na którym byłaś ostatnio w kinie:
"The DUFF"
Film dzieciństwa:
"Kopciuszek" i wszystkie z serii "Scooby Doo"
Najzabawniejszy i najbardziej dający do myślenia film:
"Forrest Gump"
Film, który ostatnio obejrzałaś:
"Love, Rosie"
Najlepszy nieanglojęzyczny film:
"Nietykalni"
Najlepszy "klasyk":
"Powrót do przeszłości"
Najlepszy film o współczesnych problemach:
"Samba", "Terminal" i "WALL-E"
Ulubione bajki:
"Odlot", "Wielka Szóstka", "Potwory i spółka", "Jak ukraść księżyc?", "Strażnicy marzeń", "Zakochany kundel" i wszystkie "Scooby Doo"
Film z najlepszą fabułą:
"Złap mnie, jeśli potrafisz" oraz "Ciekawy przypadek Benjamina Buttona"
Po prostu dobry film:
"Siedem dusz", "Bez miłości ani słowa" i "Wiek Adeline"
Najlepszy bardzo stary film:
"To wspaniałe życie"
Film, którego aż trudno uwierzyć, że nie oglądałam:
"Titanic"
Najlepszy twórca muzyki filmowej:
Ludovico Einaudi ("Nietykalni i "Samba")
Ulubieni aktorzy:
Leonardo DiCaprio, Tom Hanks, Will Smith, Lily Collins, Emma Watson i Evanna Lynch.
Każdy kto przeczytała ten post, niech czuję się otagowany.
Podawajcie linki do postów na Waszych blogach albo opowiadajcie w komentarzach :)
Mnie się spodobało, i to bardzo! :) nawet w kilku punktach się zgadzamy ;) Myślę, że sama rzeczywiście napiszę chyba u siebie podobny post, aczkolwiek będę musiała nad nim naprawdę spoooro posiedzieć, ponieważ nie jestem typową "kinomanką" ;)
OdpowiedzUsuńCieplutkie pozdrowienia zasyłam :)
Hm....Większość z tych filmów miałam okazję oglądać. Zdziwiłam się jak napisałś że nie lubisz bajki:" Król lew". Ja się na niej wychowałam. X razy ją oglądałam i oglądałabym gdyby nie to że nie ma odtwarzacza Video :) Zresztą wychowałam się na bajkach Disneya :) pozdrawiam
OdpowiedzUsuńA o to mój nowy blog :)
Usuńhttp://positivementsurlavie.blogspot.com/
Oooch, musisz obejrzeć Titanica! :D
OdpowiedzUsuńForrest Gump, Siedem Dusz, Love Rosie, Emma, Will, Tom...
Tak!!!!
Oczywiście niedługo spełnię tego taga na swoim blogu :)
Pozdrawiam ♥
A gdzie nowa notka? Myślałam że sobie poczytam :)
OdpowiedzUsuńKocham "Nietykalnych" i dzięki Twojej radzie, obejrzałam "Samba". Bardzo Ci za to dziękuję, ponieważ film bardzo mnie wzruszył i zmusił do refleksji.
OdpowiedzUsuńKochana, powiedz mi czy:
OdpowiedzUsuńa) podany obok adres jest Twoim aktualnym adresem e-mail,
b) czy życzysz sobie szablon z/bez nagłówka z różą,
c) jeżeli chcesz szablon z nagłówkiem, czy mam zmienić jego tekst, czy będziesz wolała zrobić to sama? :)
U mnie jest następująco:
OdpowiedzUsuń-pierwszy film w kinie -nie pamiętam ;)
-najdziwniejszy: "Pożegnanie z Afryką"
-najbardziej wzruszający film: "Szkoła Uczuć",Biała jak mleko ,czerwona jak krew.
-film który znam na pamięć i nigdy mi się nie znudzi :Szybcy i wściekli:Tokio Drift.
-film na którym byłam ostatnio w kinie:The duff
-film który ostatnio oglądałam :Opowieści z Narnii.Lew ,czarownica i stara szafa.
-ulubione bajki:Smerfy,Gumisie,Kubuś Puchatek,Franklin.
-film dzieciństwa:Franklin
-ulubieni aktorzy:Paul Walker,Daniel Craig,Vin Diesel
-film ,którego aż dziwne że nie oglądałam:Gol!
-poprostu dobry film:Szybcy i wściekli 7
-najlepszy nieanglojęzyczny film:Miasto 44, Jestem Bogiem
-najlepszy film o współczesnych problemach:Bóg nie umarł
-najlepszy klasyk:Skyfall
Pozdrawiam
E.